.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسولیت ما و فرزندان شایسته استان
سید کریم هاشمی سنگتراشانی



بعضی وقتها انسان در قبال بعضی کارها می ماند که چه بگوید و یا چه کار کند، تا بلکه آنچه را که می بیند خطا نکند ودرست بیاندیشد، در حوزه ی سیاسی و اجتماعی متاسفانه شاهد بعضی رفتارها و مواضعی هستیم که انسان می ماند که چه کار کند؟!!!
معرفی جناب کردان بعنوان وزیر کشور و مواضع بعضی دوستان سابق!!!
مازندرانی! از جمله ی ان کارها و رفتارهاست! اینجانب جناب کردان را از دوران جوانی و نوجوانی می شناسم، که چگونه از خانواده ی کارگری و زجر دیده روزگار می گذراند !و چگونه در کوران دفاع از ارزشها و نظام از تمام وجودش مایه می گذاشت وچه مرارتها و مشقتها در این راه می کشید خدا می داند! متا سفانه ما در هجا کردن الفبای حیات سیاسی و اجتماعی بعضی از بی خردان جا خوش کرده در مناصب حکومتی مانده ایم که چگونه با آنان مواجه شویم!!
که تا کجا قرار است نیاموزند که چگونه با آرا و اندیشه های شخصی مخالفت ورزند و به رشادتها و عظمتهاو شجاعتهای او نیز احترام بگذارند، !متاسفانه بعضی از همین قدرت یافته گان حوزه ی سیاسی که در گذشته ی عمل سیاسی انان مملو از خدشه و نامردم داری موج می زند هنگام معرفی جناب کردان بعنوان وزیرآنچنان ناجوانمردانه و کودکانه!!!
به ایشان تاختند که انگار با یک دشمن خونی نظام طرفند!!غافل از اینکه ایشان برای مردم نجیب مازندران و بلکه کشور و نظام از معدود سرمایه های معنوی و قدرتمند ی هستند که درخشش مدیریتی او در حوزه های سیاسی و اجتماعی انچنان منشا خدمات بوده اند که بسان تلالؤ نگین انگشتری می درخشد!و این همه مایه عزت و افتخار برای هر مازندرانی است. معتقدم انانی که امروز از منتقدین ایشانند در کوران تنهائی شان بالاترین خدمات را از ایشان دریافت داشته اند!!!
هر چند جناب کردان از معدود چهره های مازندرانی هستند که بزرگی و عظمت روحی او بدلیل حسادتها و سیاست زدگیها متاسفانه در مازندران و بلکه مازندرانی های مقیم حوزه ی سیاست پایتخت، مورد غفلت و ناسپاسی قرار گرفت!!!! ن
گارنده معتقد است می توان با بعضی از آرا و نظرات جناب کردان موافق نبود! اما این نمی تواند به نادیده انگاشتن توانمندیها وبزرگواریها و مدیریت توانمند وکارآمد ایشان شود!بدون تردید همه کسانی که اورا می شناسند شهادت می دهند که یکی از مدیران توانمند نظام واز معدود مازندرانی های موفق در سطح ملی بوده که همیشه در حوزه های سیاسی و اجتماعی خوش درخشید! به اذعان بسیاری از علمای مازندران جناب کردان از جمله مدیرانی است که مورد احترام و امتنان روحانیت مازندران و همواره مطیع بی چون وچرای ولایت بوده است، و چنین شخصیتی که مورد وثوق رهبری و مجموعه ی نظام است، مورد تکریم مردم مازندران وشایسته تقدیر است.
بدون تردید آنانی که با او کینه ی فروخفته ی خویش را در هنگام رای گیری در مجلس با نعل وارونه زدنهای خود بروز دادند، نمی دانستند که سرباز پا در رکاب ولایت که از خانواده ی روستایی و کارگری است با تربیتی دینی اینگونه بتواند در حوزه ی سیاسیت و عمل اجتماعی با موفقیت و اعتماد مورد توجه مقام عظمای ولایت قرار گیرد و تا بلکه مورد حسادت کسانی واقع شود که آنگونه در هتاکی به او دریغ نداشتند!!
بدون شک سکوت شما جناب کردان در قبال ان کینه ورزیها نشان از عظمت و بزرگی تان بوده و پاسخی به اعتقاد راسختان در تداوم راه شهدا و امام شهیدایمان ادبتان در مواجهه ی با مخالفانتان درسی شد ماندگار برای همه کسانیکه با آمیخته کردن کینه و حقد خویش سعی در به حاشیه راندن فرزند خدوم انقلاب را نشانه رفته اند!!!
اکنون به یمن اعتماد قانونگذاران و عزم راسخ دولت نهم در پاسداری ا ز ارزشهای گرانسنگ نظام مقدس، با توکل بر خدا و ائمه معصومین (ع) و با تبعیت از مقام عظمای ولایت همه ی تلاش خویش را برای تکوین و احیای ارزشهای راستین انقلاب و اسلام بدون توجه به سنگ اندازیها و حسادت ورزیها بکار بندید، بدون تردید همچون گذشته موفیتهایتان جلوه ای ماندگار و افتخار آمیز در تاریخ به یادگار خواهد ماند...


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی رویانی علمداری 21 شهريور 1387
خدا پدر تان را بیامرزد خلاصه یک نفر از مازندران پیدا شد که از اقای کردان حمایت کند و متنی بنویسد !!!اگه یک اصفهانی بود چه قشقری بپا می کردند خدا می داند! باز هم تشکر سید!! علی رویانی علمداری
ابراهیم امامی -قائمشهر 21 شهريور 1387
ازاینکه درمیان ناباوری وبی مسولیتی سیاسیوناستان، احساس مسولیت کردید واز فرزند شایسته ی مازندران دفاع کردید بسهم خود از شما تشکر میکنم.
حامد خلیلی ازنی 22 شهريور 1387
درود بر شما که گل گفتی به آقای توکلی بگویید ایشان دغدقه چه چیزی را دارد چه قدمی برای مازندران برداشته است چرا از مازندران در انتخابات شرکت نمی کند تا متوجه شود در بین مردم فهیم مازندران هیچ جایگاهی ندارد.حالا که نوبت یک مازندرانی می رسد شمشیر از رو بسته به مخالفت از ایشان می پردازد.فقط در این ماه مبارک رمضان از خداوند منان بخاطر دو بار برای رای که به ایشان داده ام عذر خواهی می کنم و انشالله بخاطر آن اشتبا مرا مورد عفو قرار دهد.
جعفر قربان پور 23 شهريور 1387
آقایان سیاسیون مخالف وزیر محترم کشور توجه کنید : به جای جنگ قدرت ، اتحاد خدمت پیشه کنید و جایگاه قانونی وزیر محترم کشور که متعلق به نظام ، مردم و شهداست را خدشه دار نکنید . به الزامات قانون و رای مجلس احترام بگذارید . مخالفت با وزیر محترم کشور در شرایط حساس داخلی و بین المللی آسیب جدی به سرنوشت کشور و مردم است . برمنافع ملی پایبند باشید . فرصت سوزی نکنید . اتحاد خواست مقام معظم رهبری و مردم است . به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیات محترم دولت و نمایندکان التزام عملی داشته باشید تا آسیبی به ایران عزیز اسلامی نرسد . از صمیم قلب برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی سلامت و موفقیت دارم و ازنقد منصفانه برادر ارزشی جناب هاشمی و مدیریت محترم شمال نیوز در این مقاله تشکر می نمایم . جعفر قربان پور - کاندیدای فرهنگی سابق مجلس هشتم ساری
موسی دحمانی سنگتراشانی 23 شهريور 1387
درودبرشما وسلام برشما که حرف دل همه مردم مازندران زدید اگر کسی را سراغ دارید به اندازه این مردبزرگ عملکردداشته باشداعلام فرمایید ؟
معصومی فر 28 شهريور 1387
سلام به شما که با احساس درباره یک شخصیت والا مقام مطلب نوشتید من برای همه انهایی که دوست ندارند این شخصیت خدوم برمسند خدمتگذاری به مردم تکیه زند از خداوند تبارک وتعالی طلب مغفرت میکنم و توجه آنها را به فرمایشات پیامبر اعظم (ص ) که فرمودند حسد حسنات ادمی را می خورد مانند آتشی که هیزم را خاکستر می کند جلب می نمایم انشاءالله حاج آقا کردان در این پست خطیر مؤ فق ظاهر شوند با ارزوی سلامتی وتندرستی برای کلیه خدمتگزاران صدیق به این انقلاب علی الخصوص رهبر معظم . وبا تشکر معصومی فر
معصومی فر 31 شهريور 1387
آفرین بر شما مطلب جالبی نوشتید درباره حاج آقا کردان هرچه از توانمندی ومدیریت وسعه صدر ایشان مطلب گفته شود کم است بیا یید از این همه هجمه ها بر علیه ایشان دست برداریم و حمایت خودمان را از فرزند انقلاب اعلام نماییم.محمد علی روحی
اکبر 11 مهر 1387
پس از سالها محرومیت فرزندان این استان از صدارت در وزارتخانه ها حال که فرصت خدمت به وطن وبه ویژه ایت استان محروم وجنگ زده مخفی شده در پشت برگهای سبز بدست امده بجای پای هم راگرفتن وخود زنی دست هم را بگیریم ونشان دهیم که این استان هم افراد شایسته از قبل وجود داشته است 0(قابل توجه اقای توکلی پایتخت نشین )

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.